Medewerker klantenservice

Gepubliceerd op 23 oktober 2021 om 12:34

 

Werken als klantenservice medewerker bij Doejebestelling

Wil jij een leuke functie in de klantenservice? Ga dan nu werken als klantenservice medewerker bij Doejebestelling.

 

Wanneer jij gaat werken als klantenservice medewerker bij doejebestelling, kom je terecht bij een jong en snel groeiende bedrijf in de online wereld. Daarom hebben wij jou nodig om ons team te versterken!

Wat ga jij doen?
Jouw takenpakket bestaat geheel uit klantenservice, jij wordt de eerste linie van het contact met de klanten en zorgt dat hun probleem of vraag verholpen wordt. Daarnaast schakel jij klanten door, dien je terugbel verzoeken in en houd jij de administratie bij. Doejebestelling is een complexe organisatie, dus klantenservice is voor jou geen onbekend terrein. Je hebt een energieke houding en een vriendelijke manier van communicatie. 

Waar en wanneer ga jij werken?
De eerste 4 dagen wordt jij ingewerkt op het kantoor in Den Haag, daarna is er ook de mogelijkheid om de werkzaamheden deels vanuit huis te doen. De werktijden vallen binnen de gewone kantooruren en zijn van maandag tot en met vrijdag. Het liefste ben jij 32 uur in de week beschikbaar, meer kan en minder is bespreekbaar. Het salaris is €13,27 bruto per uur, daarnaast krijg je reiskostenvergoeding wanneer je naar het kantoor reist. 

Wat wij bieden

  • Kans om een kijkje te nemen in de online wereld;
  • Een brutosalaris van €13,27 per uur, plus reiskosten;
  • Een flexibele functie, waarbij je deels vanuit huis kan werken.

Wat wij vragen:

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • Jij hebt al ervaring in de klantenservice;
  • Jij bent communicatief sterk en hebt een positieve uitstraling.
  • Solliciteren

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Stuur dan een e-mail naar info@doejebestelling.nl met als onderwerp de gekozen vacature en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!