Verzenden en retourneren

Nadat je je bestelling bij Doejebestelling.nl hebt geplaatst gaan we direct aan het werk om de door jou bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren.

Door wie wordt de bestelling bezorgd?

  • Bezorging door DPD, DHL, PostNL of andere Bezorgingsdiensten 
  • Bezorging door Verkoper zelf

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle bestellingen boven de 20 euro worden GRATIS verzonden.

 

Wat moet je doen als het pakket niet wordt bezorgd?

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je pakket zo snel mogelijk en zonder problemen in huis hebt. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Heel vervelend, maar we zullen er in dat geval alles aan doen om het zo snel mogelijk voor je op telossen. Heb je je pakket niet ontvangen terwijl dit redelijkerwijs al bezorgd had moeten zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op d.m.v.  een e-mail te sturen naar info@doejebestelling.nl. We laten je dan zo snel mogelijk weten hoe we ervoor gaan zorgen dat je alsnog je bestelling ontvangt.

 

Retourneren

Een bestelling retourneren is mogelijk en dient binnen 14 dagen te gebeuren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via  info@doejebestelling.nl

Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen zullen wij het retour verwerken en de gewenste actie uitvoeren.

 

Let op:

                       -  Wij accepteren alleen ongeopende en complete artikelen. Mocht een product niet voldoen aan onze voorwaarden, dan kunnen wij het  retour niet aannemen. 

                           U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.

 

                       -  De retourkosten zijn voor de klant voor eigen rekening. Meer informatie kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.